Menu

Pięć sposobów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

Luty 20, 2015 - problemy z potencją
Pięć sposobów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, iż ćwiczenia są świetne dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, że wizyty na siłowni pozwalają także czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, zwiększysz swoje łóżkowe możliwości, sprawność i wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 sposobami ćwiczeń, które najszybciej poprawią twoje łóżkowe igraszki!
Ćwiczenia ciężarowca
Każdy lekarz powinien zalecać ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy chcą udoskonalić jakość swojego pożycia intymnego. Ten typ treningów stymuluje wytwarzanie testosteronu, który jest głównym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski apetyt seksualny. Wybierz trening z takim obciążeniem, które sprawi, iż odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Poziom testosteronu wzrasta, gdy stosujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. viagra

Aby poprawić jakość życia seksualnego, ćwicz pompki, przysiady oraz brzuszki. Treningi budujące mięśnie wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czerpać większe zadowolenie z seksu. Rozwój górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – sporo z tych mięśni pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są wskazane również dla mężczyzn – umożliwiają przedłużenie stosunku oraz ułatwiają panowanie nad wytryskiem, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia też zatrzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają efektywność mięśni dna miednicy, co korzystnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni wykorzystywać mięśnie Kegla, by opóźnić wytrysk, napinając je tuż przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj levitra tanio