1024-1640-ico-wu.jpg

Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym czynnikiem wpływającym na potencję jest właściwe jedzenie. Dobra może łatwo poprawić nie tylko jakość potencji, lecz także płodność. Zwróćmy chociażby uwagę na to, co się dzieje podczas ejakulacji. Jak powszechnie wiadomo, dochodzi wówczas do całkiem istotnych niedoborów selenu. Łatwo go uzupełnić spożywając niektóre ryby, orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Kolejny tak samo ważny składnik w naszej diecie to cynk, który odpowiada za przyswajanie testosteronu, ten natomiast wpływa na sprawność seksualną. Podczas spożywania napojów procentowych czy palenia papierosów spada poziom cynku, lecz łatwo go uzupełnić jedząc potrawy strączkowe, wybrane ryby, niektóre mięsa, żółtka jaj czy ostrygi.
Wyjątkowo ważnym składnikiem jest też arginina, która stanowi osiemdziesiąt procent ejakulatu. Arginina powiększa wytwarzanie spermy i zwiększa żywotność plemników. Składnik tadalis ten bierze udział także w czasie chemicznej zmiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne poddają się powiększeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich składnikach jak kakao, wołowina, orzechy nerkowca, makrela, orzechy, słonecznik czy indyk.
Trzeba zwrócić także uwagę na witaminy, głównie na witaminę E, jaka jest nazywana witaminą płodności. Spotkamy ją w warzywach liściastych, jajach, zarodkach pszenicy a także razowym pieczywie. Jeszcze jedna witamina to beta-karoten, jaka wpływa na odpowiednie wytwarzanie hormonów. Jeśli pragniemy uzupełnić jego poziom skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie erekcja