5852-7283-ico-wu.jpg

Proste? To do dzieła, a raczej do łóżka!

Apetyt seksualny zależy głównie od naszego nastawienia – jeśli mamy motywację do wykonania zbliżenia, daje nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to ważne nie tylko dla kobiet!), doceniani przez partnerkę a sama działalność seksualna jest tożsama z naszymi upodobaniami, prawdopodobnie nic nie stanie na przeszkodzie aby czerpać z niej jak największą przyjemność. Jednakże popęd seksualny, choć jest sprawą ducha, uzależniony jest też od możliwości ciała. tania levitra
Toteż poza zadbaniem o stosowną oprawę zbliżenia, warto 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować wcześniej swój organizm, aby sprostał zadaniom, jakie pragniemy przed nim postawić. Podstawa to sen, ruch, zdrowa odżywianie oraz ograniczenie używek (spożywanie zbyt dużej ilości kawy czy piwa działa bardzo negatywnie na możliwości erekcji, nie ma też bezpiecznej liczby wypalanych papierosów – każda liczba obniża sprawność seksualną!).

Oprócz wymienionych w artykule sposobów, każdy z nas jest w stanie polecić kilka własnych, które sprawiają, iż ochota na seks rośnie. Czy jest to nasz ukochany rodzaj odpoczynku, masaż, kąpiel; smakowanie smacznego oraz pomysłowego dania; miło oraz sielankowo lub przebojowo oraz ekscytująco spędzony dzień, wyczekiwanie na realizację fantazji erotycznej uzgodnionej uprzednio z partnerką… Mniejsza z tym jaki mamy sposób na odprężenie się i spędzanie czasu tu i teraz z partnerem/partnerką, ważne żeby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj kamagra w zelu

418-2328-ico-wu.jpg

Pięć sposobów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, iż ćwiczenia są świetne dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, że wizyty na siłowni pozwalają także czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, zwiększysz swoje łóżkowe możliwości, sprawność i wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 sposobami ćwiczeń, które najszybciej poprawią twoje łóżkowe igraszki!
Ćwiczenia ciężarowca
Każdy lekarz powinien zalecać ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy chcą udoskonalić jakość swojego pożycia intymnego. Ten typ treningów stymuluje wytwarzanie testosteronu, który jest głównym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski apetyt seksualny. Wybierz trening z takim obciążeniem, które sprawi, iż odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Poziom testosteronu wzrasta, gdy stosujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. viagra

Aby poprawić jakość życia seksualnego, ćwicz pompki, przysiady oraz brzuszki. Treningi budujące mięśnie wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czerpać większe zadowolenie z seksu. Rozwój górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – sporo z tych mięśni pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są wskazane również dla mężczyzn – umożliwiają przedłużenie stosunku oraz ułatwiają panowanie nad wytryskiem, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia też zatrzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają efektywność mięśni dna miednicy, co korzystnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni wykorzystywać mięśnie Kegla, by opóźnić wytrysk, napinając je tuż przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj levitra tanio